En dan nu (tromgeroffel)… is de ‘brand’ new website ook online: www.brandman.be . Een korte rondleiding: brandman.be geeft in de eerste plaats het dienstenaanbod van Brandman weer. Het dienstenaanbod is uitgebreid, maar sluit telkens aan bij de kennis rond merkontwikkeling. Dit geldt ook voor service design: merkidentiteit stuurt alle uitingen van communicatie, en dit is zeker het geval voor commerciële trajecten.
Klanten weten ook meteen graag wat de opgeleverde ‘producten’ zijn van deze diensten. Brandman begrijpt dit, en geeft dan ook een duidelijke omschrijving van enkele mogelijke uitwerkingen. Thrust me, er zijn ongetwijfeld nog meerdere producten die Brandman kan leveren. Heb je bijvoorbeeld nood aan een promotieconcept voor een nieuw product of een animatiefilmpje? Vraag dan gerust wat er nodig is voor jouw project.
Brandman omschrijft zijn capaciteiten als ‘krachten’. Deze krachten vertellen over zijn softwarekennis en vaardigheden in verschillende disciplines. Op deze manier is Brandman transparant over zijn voornaamste sterkten, en toont hij tegelijkertijd zijn multidisciplinariteit. Brandman tracht ook om deze skills in de toekomst nog meer te versterken en verder aan te vullen. Ook deze lijst is niet limitatief, dus vraag gerust of er een match is met jouw project.
Brandman’s portfolio bevat intussen al aardig wat referenties. De pagina ‘verhalen’ verzamelt cases en de sectoren waar Brandman reeds ervaring in heeft vergaard. In de loop der tijd zullen hier enkele belangrijke case studies worden toegevoegd, maar tijdens een gesprek kan Brandman alvast meer referenties toelichten.
Tenslotte is er de pagina ‘identiteit’: hierin maakt Brandman duidelijk waar hij voor staat, waar hij voor gaat en op welke manier hij met z’n klanten wil werken. Deze oefening is zeer belangrijk geweest om een duurzame definitie te maken van de eigen identiteit. Brandman biedt deze oefening ook aan z’n klanten aan, want in een hoog-concurrentiële markt is een duidelijke en onderscheidende identiteit altijd onmisbaar.
Oh right, je kan je natuurlijk ook inschrijven voor de nieuwsbrief, om op de hoogte te blijven van de nieuwe goodies! Deze nieuwsbrief zal maar eenmaal per maand worden verzonden, dus no spam-jam. Voor vragen en opmerkingen over de website: contactgegevens zijn (echt) overal op de webpages terug te vinden. Een like of share wordt ook altijd ‘geliket’ 😉 Stay tuned, tot binnenkort!